Konica Minolta

Česko

  • Česky

Giving Shape to Ideas

Microsoft Dynamics CRM

Microsoft Dynamics

ZPĚT

Zvyšte produktivitu vaší firmy

Microsoft Dynamics CRM Zvyšte produktivitu vaší firmy Aplikace Microsoft® Office v kombinaci s moderním CRM řešením přispějí ke zvýšení účinnosti marketingových iniciativ, objemu prodeje i kvality interakce s vašimi zákazníky. Systém Microsoft Dynamics® CRM zpřístupňuje informace o zákaznících ve známém prostředí aplikace Microsoft Outlook®, což pomáhá k urychlení přijetí nového systému zaměstnanci a přináší rychleji požadované výsledky.
Aby se vaše produktivita skutečně zvýšila, využijte CRM řešení, které je:   Známé – software, jehož přínosy uživatelům spočívají v přirozeném, produktivním a informativním prostředí.   Inteligentní – nástroje pro analýzu v reálném čase a optimalizované podnikové procesy podporují kvalifikované rozhodování a operativní efektivitu.   Propojené – propojuje uživatele, procesy i ekosystémy, takže firmy mohou maximalizovat hodnotu existujících vztahů a systémů.

Aby byla firma dynamičtější

Marketing: Maximalizace hodnoty marketingových výdajů
Microsoft Dynamics CRM dokáže zvýšit účinnost marketingových aktivit organizace. Marketingoví specialisté získají flexibilní nástroje pro segmentaci, jednodušší správu kampaní, intuitivní sledování reakcí a užitečné analytické nástroje. To vše přispěje ke zvýšení efektivity vašich marketingových investic.


Prodej: Větší počet zakázek
Díky Microsoft Dynamics CRM budete moci věnovat více času prodeji a méně administrativě. Získáte plný přehled o zakázkách od prvního kontaktu až po úhradu faktury, nástroje pro sledování potenciálních zákazníků a zakázek, optimalizaci schvalovacího procesu a předpovědi prodeje v reálném čase. Tím zvýšíte objem prodejů i konečnou hodnotu kontraktů.


Služby zákazníkům: Spokojenější zákazníci
Microsoft Dynamics CRM vám umožní poskytovat zákazníkům kvalitnější služby, které přispějí k jejich vyšší spokojenosti. Nástroje zjednodušující správu případů, automatizované eskalace a lepší sdílení znalostí podporují efektivnější správu zákaznických požadavků a zároveň přispívají ke snížení servisních nákladů.


Rozšířené CRM (xRM): Optimalizace všech vztahů
Flexibilita a rozšiřitelnost jsou základními vlastnostmi Microsoft Dynamics CRM, a proto lze pomocí tohoto systému maximalizovat hodnotu všech vnějších vztahů firmy. Přímo v systému Microsoft Dynamics CRM lze rychle vyvíjet vlastní firemní aplikace a oborová řešení bez kompromisů v oblasti funkčnosti, rozpočtu, a termínu dokončení.