Každá organizace má dnes alespoň nějaké požadavky týkající se práce se záznamy a obsahem. Hlavním trendem je digitální transformace. Inteligentní správa informací (z anglického Intelligent Information Management) je nedílnou součástí řešení jedné z hlavních výzev digitální transformace - poskytnutí lepší zákaznické zkušenosti a zlepšování pracovního prostředí za účelem náboru a udržení nejlepších zaměstnanců.
Inteligentní nástroje od společnosti Konica Minolta pomohou pracovníkům při vytváření, pojmenovávání, třídění a vyhledávání dokumentů. To je důležité zejména proto, že objem strukturovaných a nestrukturovaných informací se každé dva roky zdvojnásobuje!
Nezáleží na tom, zda jste malá či velká firma, vždy vám nabídneme řešení odpovídající vašim požadavkům i finančním možnostem. Naše dlouholeté zkušenosti s digitální transformací firem a množství spokojených zákazníků jsou naší nejlepší vizitkou.
Ruční přepisování z papíru do počítače se nevyplatí. Zvyšuje chybovost i mzdové náklady a ubírá zaměstnancům čas na důležitější práci. Inteligentní nástroje pro digitalizaci dokumentů vám zajistí převod dat z papíru do interních systémů jediným kliknutím.
Software pro digitalizaci nejprve naskenuje „obrázky“ z papíru do počítače a zkonvertuje je pomocí OCR (z anglického Optical Character Recognition) do textu. Pomocí sofistikovaných nástrojů umělé inteligence pak dokáže vybírat, tzv. vytěžovat, požadované údaje (například číslo faktury, dodavatel, částka apod.) a zapisovat je do firemních systémů (účetní systém, ERP apod.).
S rostoucím počtem dokumentů se zvyšují nároky na jejich efektivní správu ve firmě. DMS (z anglického Document Management System) jsou komplexní nástroje pro ukládání a práci se soubory. Jsou to systémy umožňující řízení životního cyklu dokumentů od jejich vzniku až po skartaci, jejich správu a kontrolu, automatizovaný oběh dokumentů i spolupráci nad nimi (díky zajištění přístupů na základě přidělených uživatelských rolí a oprávnění), s možností vynutit definovaná procesní pravidla i bezpečnostní politiky. Dokumenty lze doplnit o metadata (číslo faktury, jméno zákazníka, ID servisního zásahu apod.), podle nichž lze následně jednoduše filtrovat a vyhledávat. K vyhledávání lze použít i fulltextu.
M-Files
Automatizace firemních procesů
SharePoint
Procesy, tedy sled činností, na jejichž začátku je nějaký vstup (např. servisní požadavek či přijatá faktura) a na konci nějaký výstup (např. vyřešený problém či zaplacená faktura), jsou, obzvláště pak ve větších firmách, často jedinou cestou k jejich efektivnímu řízení.
Řízení firemních procesů (BPM, z anglického Business Process Management) je disciplína, jež se zabývá procesem v celé jeho šíři a jejímž cílem je zlepšování - stanovíte si cíl, který měříte a následně optimalizujete. Digitalizace procesů totiž není jen o vlastním průběhu procesu organizací v elektronické podobě - umožňuje data o procesech jednoduše sbírat a vyhodnocovat. Automatizace procesů pak otevírá cestu k větší efektivitě, produktivitě a k růstu. Máte-li k dispozici vhodné nástroje, nic složitého to není!
Věříme, že nejjednodušší způsob jak transformovat vaši společnost je využít nejnovější cloudové technologie společnosti Microsoft jako je Microsoft Office 365 a Microsoft Power Platform.
Soubor cloudových služeb os společnosti Microsoft