Sdílet
FlowCap je komplexním univerzálním řešením, které umožňuje převádět papírové dokumenty do editovatelné či prohledávatelné podoby a následně je ukládat v digitálních úložištích nebo použít v navazujících systémech. S řešením FlowCap eliminujete pracné a časově náročné přepisování papírových dokumentů do vašich firemních systémů a současně zvýšíte efektivitu vyhledávání informací.
FlowCap nabízí široké možnosti pro zpracování fyzických i digitálních dokumentů. Ty mohou být po převodu automatizovaně zasílány do předdefinovaných cílových destinací (síťové složky, e-maily, CRM a ERP systémy, …) a doplněny o metadata. Intuitivní ovládání plně propojitelné s multifunkčními zařízeními Konica Minolta i propracovaná mobilní aplikace umožňují uživatelům pohodlnou a rychlou digitalizaci papírových dokumentů. Díky flexibilitě nasazení může řešení fungovat jak v cloudu, tak v prostředí IT infrastruktury zákazníka.
Naše propracovaná mobilní aplikace dovoluje uživatelům digitalizovat dokumenty přímo v terénu – od účtů za drobné zboží nebo občerstvení, přes několikastránkové dokumenty vztahující se k výrobním činnostem, po žádosti a reklamace servisních zásahů. Metadata, jako například datum, částky a popisy, mohou být jednoduše doplněna ke skenovaným dokumentům nebo obrázkům. Vše pak může být odesláno do předdefinovaného systému nebo úložiště během několika sekund. Aplikace je dostupná pro mobilní zařízení se systémy Android a iOS.
FlowCap může být jednoduše administrován přes přehledný a intuitivní webový portál. Administrátor disponuje nejen správou aktivních zařízení, ale také správou uživatelů (LDAP nebo vlastních implementovaných databází) a konfigurací workflow.
Kombinace využití multifunkčních zařízení Konica Minolta a FlowCap je nejjednodušší cestou ke konverzi papírových dokumentů do Wordu nebo Excelu bez nutnosti použít jakékoliv další aplikace nebo zařízení. Papírové dokumenty mohou být jednoduše editovány bez nutnosti náročného manuálního přepisu. Díky výkonnému automatizovanému procesu jsou dokumenty doručeny do e-mailových schránek nebo datových úložišť v průběhu několika sekund. FlowCap je tak ideálním kandidátem pro každodenní využití ve vaší organizaci.
Požadavky každé organizace jsou individuální, proto aplikace FlowCap disponuje funkcí individuálního workflow. Tato funkce umožní administrátorovi nastavit jednotlivé procesy přesně podle požadavků organizace od vstupu dokumentů přes jednotlivé kroky zpracování až po volbu a nastavení cílové destinace. Je například možné vytvořit workflow „Příchozí faktura“, které umožní prostřednictvím tlačítka „Příchozí faktura“ na displeji MFZ odeslat papírový dokument do určeného úložiště a zároveň jej již v průběhu skenování doplnit o základní metadata (kdo a kdy naskenoval, částka, dodavatel, aj.).
Aplikace FlowCap je vybavena integrovanou funkcí OCR* využívající technologie společnosti ABBYY, jež je světovou jedničkou v oblasti digitalizace a vytěžování.
*OCR neboli optické rozpoznávání znaků (z anglického Optical Character Recognition) je metoda, která pomocí scanneru umožňuje digitalizaci tištěných textů, s nimiž pak lze pracovat jako s normálním počítačovým textem. Počítačový program převádí obraz buď automaticky, nebo se musí naučit rozpoznávat znaky.
Řešení FlowCap kombinuje výhody hybridního nasazení aplikace v cloudu a na serveru zákazníka. Proto je správa a nastavení aplikace možné odkudkoli prostřednictvím webového prohlížeče. Uživatelé také ocení možnost používat mobilní aplikaci mimo firemní síť bez nutnosti používat VPN nebo nahrávat do cloudového úložiště. Vlastní dokumenty z multifunkční tiskárny se však zpracovávají lokálně na serveru klienta, což zvyšuje efektivitu a rychlost zpracování. Pokud potřebujete mít z bezpečnostních důvodů data plně pod kontrolou, FlowCap splní i požadavky čistě lokální instalace a rozsáhlého řešení.