Sdílet
Proč docházka Konica Minolta?
Docházkový systém Konica Minolta pomáhá klientům automatizovat rutinní práci při zpracování docházky. Kromě evidence příchodů a odchodů zaměstnanců poskytuje přehled jak samotným zaměstnancům, tak jejich nadřízeným. Kromě toho nabízí rozšířené možnosti exportu do mzdových systémů a šetří tak čas a finance více než stovkám firem a organizací v České republice a na Slovensku.
Do aplikace MarketPlace se můžete přihlásit účtem, který jste si vytvořili již dříve.
Pokud účet ještě nemáte, můžete si jej založit. Účet je potřeba následně aktivovat kliknutím na odkaz, který Vám přijde na e-mail.
Přihlašte se na zařízení Konica Minolta v aplikaci Marketplace jako administrátor a vyhledejte aplikaci dochádzka v MarketPlace. Stáhněte si ji podobne jak to deláte s aplikaci na mobilu např. z Google Play nebo Appstoru. Aplikaci nainstalujte a můžete využívat.
Jednoduchý kompletní video návod, jak aplikaci nainstalovat naleznete níže.
Docházka je jednoduché řešení, ketré lze integrovat do multifunkčního zařízení. Nabízí možnosti plánování pracovní síly, konfigurace systému, uživatele a mnoho dalších. Docházku lze používat v českém, slovenském, anglickém či jiných evropských jazycích. Pro více informací můžete navštívit Docházku na našem webu.
Další otázky?