Sdílet
Kompletní řešení evidencie docházky
Docházkový systém Konica Minolta pomáhá klientům automatizovat rutinní práci při zpracování docházky. Kromě evidence příchodů a odchodů zaměstnanců poskytuje přehled jak samotným zaměstnancům, tak jejich nadřízeným. Kromě toho nabízí rozšířené možnosti exportu do mzdových systémů a šetří tak čas a finance více než stovkám firem a organizací v České republice a na Slovensku.
Kromě standardních karetních terminálů nabízíme našim klientům i další možnosti přihlášení. V případě mobilních pracovníků (techniků, prodejců) je možné přihlásit se k docházce prostřednictvím mobilní aplikace. Pokud klienti vyžadují biometrické ověřování, lze použít biometrické terminály, které rozpoznávají uživatele na základě otisku prstu, obličeje nebo dlaně. U klientů Konica Minolta lze pro přihlášení k docházce použít i stávající multifunkční zařízení, které klient již používá pro tisk nebo skenování.
a zjistěte, jak funguje docházka na multifunkčním zařízení.
Přečtěte si, jak náš docházkový systém pomohl Moravským Oděvním Závodům.
Stáhněte si brožuru o docházkovém systému Konica Minolta a dozvíte se více.
Další otázky?