Sdílet
Zajišťuje automatickou komunikaci mezi vašimi zařízeními a servisním centrem Konica Minolta pro účely proaktivního servisu a dodávek spotřebního materiálu dle smluvní úrovně služeb ePRO.
Řešení CS Remote Care zajišťuje nejmodernější komunikaci typu stroj-stroj (M2M) mezi tiskárnami a multifunkcemi bizhub a servisní organizací společnosti Konica Minolta. Vzdálené připojení umožňuje přenášet veškerá odpovídající systémová data v reálném čase, čímž včasně informuje servisní organizaci společnosti Konica Minolta o běžné údržbě nebo jakémkoli jiném vyžadovaném zásahu, například k odstranění technického problému. Cesta vzdálené komunikace umožňuje spouštět automatizované služby, jako je dodávka spotřebního materiálu, a provádět úkoly na dálku, včetně takových služeb, jako jsou aktualizace firmwaru a úprava nastavení zařízení. Prostřednictvím vzdáleného panelu lze koncovým uživatelům poskytovat na dálku rady a pokyny. Webový portál také obsahuje grafické a uživatelsky přívětivé webové rozhraní s informacemi o stavu zařízení a sekcí pro poskytování zpráv. Koncepce řešení CS Remote Care představuje záruku společnosti Konica Minolta ohledně maximální dostupnosti systému. Řešení dokáže minimalizovat prostoje výstupních zařízení, zvýšit produktivitu a plánovat běžnou údržbu v souladu s pracovními plány uživatelů.