Zkrášlování – transformujte svůj tisk pomocí technologie digitálního lakování

Proč má smyslový zážitek skutečný obchodní smysl

Vytvářejte smyslové zážitky pomocí textu. Nebudete litovat.


„Haptická technologie“ vám umožní simulovat dotyk v digitálním prostředí, a současné nejúspěšnější komerční tiskárny již rozšiřují své služby pomocí této technologie, aby nabídly působivější a kreativnější zážitek. Tento hmatatelnější přístup k potenciálním zákazníkům je díky průkopnické novince společnosti MGI v oblasti technologií haptického digitálního lakování naprosto dokonalý k obchodním účelům.

Bezpočet současných poskytovatelů tisku, ofsetového i digitálního, nabízí „pouze tisk“ jako standardní službu. Nicméně vizionářsky smýšlející firmy na trhu se snaží odlišit a vylepšit své produkty vytvořením nového atraktivnějšího tiskového procesu. Vždy bylo možné vytvářet speciální efekty, jako jsou bodový lesk, trojrozměrný tisk a lesklý kovový vzhled. S konvenčními produkčními metodami to však bylo často neefektivní a časově náročné, což znemožňovalo nabízet tyto efekty jako službu, zejména u nízkonákladových úloh s těsnými termíny dodání. Nyní díky nové technologii digitálního lakování od renomované francouzské společnosti a strategického partnera MGI způsobuje společnost Konica Minolta revoluci v oboru pro poskytovatele, kteří chtějí nabízet svým přímým zákazníkům i koncovým uživatelům něco opravdu speciálního (a zároveň maximalizovat své zisky).


Nové technologie 

Nové technologie vám umožní provádět bodovou povrchovou úpravu výtisků, zvýrazňovat definované oblasti a přidávat 3D efekty pro vaše zákazníky. Výsledkem bude zcela odlišný hmatový zážitek a svěží tiskový produkt, který zajistí, že název a pověst vaší společnosti vyniknou mezi obyčejnou konkurencí v oblasti produkčního tisku. Digitální technologie MGI promění vytištěné úlohy v působivé a neodolatelné produkty, které přitáhnou pozornost vašich zákazníků a jejich zákazníků.


Technologie digitálního lakování se dokonale hodí pro širokou řadu různých aplikací, od knih až po exkluzivní vizitky, luxusní pozvánky, obaly, materiály pro podporu prodeje a další. Nabízí bezkonkurenční sadu funkcí, včetně celostránkového skeneru, vysokou produktivitu díky jednoprůchodovému tisku, snadné použití a další přednosti, jejichž zásluhou bude celkový komerční zážitek vašich bezprostředních zákazníků příjemnější. (A ti poté budou připraveni zaplatit více, než je obvyklé.)



Ukázka zkrášleného tisku s kůží hada


Tiskový trh se velmi rychle vyvíjí. Vytváření napodobených produktů již není příliš ziskové. Z tohoto důvodu vizionářsky smýšlející firmy na trhu v současné době investují do technologie digitálního lakování, nové techniky zkrášlování tisku, jež uvolňuje nové úrovně kreativity, které odlišují produkty a umožňují zákazníkům nabízet atraktivnější a zapamatování hodnější produkt. Proces tisku je pak pro všechny zúčastněné ziskový.


TECHNOLOGIE MGI JETVARNISH 3D vám pomůže přilákat nové potenciální zákazníky a využít lukrativní tržní příležitosti tím, že zákazníkům poskytnete mimořádně přesné bodové povrchové úpravy. Umožní vám zpracovávat originály vytištěné digitálními nebo ofsetovými stroji ve velkých či malých nákladech, a dokonce měnit tloušťku povrchových vrstev, abyste mohli vytvářet atraktivní výtisky s hmatatelnou hloubkou, která ještě zvýší dopad komunikace. Tato nová a vzrušující technologie je zajímavá pro všechny poskytovatele tiskových služeb, kteří používají tonerové, ofsetové nebo jiné tiskové systémy, a umožňuje uživateli přidávat kreativní vylepšení pro širokou řadu aplikací. 


Jaké přesně jsou techniky zkrášlování tisku a jaký prospěch přinesou vaší společnosti?

Tisk může být pouhý inkoust na papíře, výrobku nebo štítku, ale zkrášlení ho promění v haptický smyslový, tzn. hmatový zážitek, který zajistí náskok před konkurencí. Když zákazníci zjistí, že je na obalu reliéfní text, je mnohem pravděpodobnější, že se ho dotknou, a dokonce i pravděpodobnější, že si produkt zakoupí. Zkrášlení může provést přímo vybraný digitální produkční tiskový stroj nebo offline speciální řešení pro zkrášlování tisku.


Zkrášlování tisku – závěrečné vylepšení, které poskytne dobrý pocit vám, vašim zákazníkům i jejich zákazníkům

V této souvislosti se poskytovatelé tiskových služeb a marketingoví pracovníci stále více snaží přidávat tyto působivé efekty, aby své produkty odlišili od ostatních značek a přidali tištěným materiálům „dotykovou“ hodnotu. Komoditizační procesy také ovlivňují mnohé produkty a zkrášlování pomůže libovolnému produktu nejen vyniknout a odlišit se, ale také bojovat proti cenové erozi. V minulosti se zkrášlování vyskytovalo pouze u prémiových výrobků, ale dnes se tyto efekty objevují na výrobcích pro osobní péči a péči o vlasy, potravinách, cukrovinkách, kosmetických výrobcích a dalším zboží z celé řady odvětví. 

„Pokud se toho dotknu, musím to mít“

„Pokud se toho dotknu, musím to mít“

Hmatové pocity

Podle Joanny Peck a Jennifer Wiggins bylo zjištěno, že dotýkání se výrobku upevňuje postoje k příslušnému výrobku a záměr si jej zakoupit a současně zvyšuje spolehlivost hodnocení výrobků.


„Dotykové prvky na obalu přispívají k vytváření celkové image značky“

S ohledem na tuto skutečnost jsou zaváděny nové tiskové technologie poskytující hmatové efekty, které vybízejí spotřebitele, aby se dotkli.
Některé důkazy naznačují, že hmatové prvky na obalech výrobků mohou dokonce přispět k vytváření celkové image značky výrobku. Podle nedávného průzkumu je zřejmé, že čím déle se jednotlivci zaměřují na konkrétní zboží, tím pravděpodobněji si toto zboží vyberou a udělí mu vyšší hodnocení oblíbenosti. Pokud výrobky přitahují vizuální pozornost, je pravděpodobnější, že se jich spotřebitelé dotknou. A pokud se jich dotknou, je ještě pravděpodobnější, že si je zakoupí.


„Charakteristický obal přitahuje pozornost zákazníků“

Vzhledem k současné rozmanitosti výrobků v maloobchodních prodejnách musí majitelé značek zajistit, aby jejich výrobky byly nápadnější než konkurenční zboží. Obal tedy musí nejprve přilákat pozornost zákazníka. Podle Joanny Peck a Jennifer Wiggins může obal výrobku, který je zajímavý na dotek, zvýšit prodej výrobku, i když možnost dotknout se neposkytuje další informace o jeho atributech. 

(Zdroj: Joann Peck a Jennifer Wiggins; „Je to prostě příjemný pocit: Citová reakce zákazníků na dotek a její vliv na přesvědčování“; Aradhna Krishna, Luca Cian, Nilüfer Z. Aydınoglu; „Smyslový aspekt designu obalů“; 2017)


Jakmile se zákazník fyzicky seznámí s efekty, jako jsou například reliéfní bodové UV povrchové vrstvy, a dotkne se jich, bude z nich pravděpodobně okamžitě nadšený. A to je dobrá zpráva pro všechny.


Hmatové pocity zvyšují míru spontánních nákupů

Jiný průzkum „Vliv pouhého doteku na vnímané vlastnictví“, který provedly Joann Peck a Suzanne B. Shu v roce 2013, ukázal, že vidění a dotek zvýšily psychologické vlastnictví a hodnocení oproti samotnému vidění o 22 %, resp. o 24 %. Naproti tomu studie „Smyslový aspekt designu obalů“ z roku 2017, kterou vypracovali Aradhna Krishna, Luca Cian a Nilüfer Z. Aydinoglu, zjistila, že balení vylepšené fólií zvyšuje přitažlivost až 2,5krát.


Zkrášlování – Přehledy a zprávy z trhu


Počáteční výhody, které vám jako poskytovateli tiskových služeb přinesou techniky zkrášlování tisku

Nové techniky zkrášlování a technologie digitálního lakování, jako jsou bodová povrchová úprava digitálních výtisků, zvýrazňování definovaných oblastí a přidávání 3D efektů, umožňují poskytovatelům tiskových služeb posunout svou kreativitu na novou úroveň a následně si za to účtovat příplatek. Pokud přidáte třídimenzionální lak a fólii na tiskový výstup, proměníte standardní výtisk v prvotřídní produkt. 


Zkrášlování – Ochota platit více


Naši zákazníci z oblasti tisku oceňují tento inovativní přístup, a navíc za něj ochotně zaplatí zvláštní příplatek. V rámci studie „Za hranicemi CMYK: Používání speciálních efektů v digitálním tisku“ z roku 2016, kterou vypracovala společnost Keypoint Intelligence, byla poskytovatelům tiskových služeb položena otázka: „Jaký příplatek nebo kolik procent navíc si můžete účtovat za vylepšení tisku v porovnání se samotným digitálním tiskem CMYK?“. Bylo zjištěno, že evropští odběratelé tiskových produktů byli ochotni zaplatit za vylepšení digitálního tisku až o 89 % navíc oproti ceně za samotný tisk CMYK. Odběratelé tiskových produktů jsou podle svých slov ochotní akceptovat nejvyšší příplatky za texturované (až 89 %), fóliové (82 %) a kovové efekty (51 %), které lze pomocí těchto technologií vytvořit. Speciální barvy (28 %), fólie (28 %) a texturované povrchové úpravy (27 %) zaznamenaly nejvyšší procento respondentů, kteří uvedli, že účtují příplatky 50 % nebo vyšší. 



Zkrášlování – Poplatek za vylepšení tisku


Zkrášlování tisku je v každém případě příslibem úspěšného vývoje pro tiskařské odvětví, od upoutání pozornosti na prodejním místě až po účtování příplatkových sazeb společnostem, které zajišťují marketing produktů. 


Společnost MGI od vstupu do tohoto odvětví učinila zkrášlování tisku dostupnějším pro všechny, a nikoli pouze pro luxusní zakázky. Řada MGI JETvarnish 3D nabízí dynamické obohacení tiskových výstupů vytištěných digitální nebo ofsetovou technologií prostřednictvím jedinečné aplikace dimenzionálního laku systémem podobným inkoustovým tiskárnám a fóliových textur. Tisk je používán v atraktivních a pohled přitahujících aplikacích, jako jsou design interiérů, katalogy produktů a brožury v oblasti cestovního ruchu, jídelní lístky a denní nabídky v gastronomii, luxusní krabice v oblasti spotřebního zboží, letáky a reklamní tiskoviny v marketingových kampaních a v mnoha dalších odvětvích. 


Pokud tedy chcete být na špici tiskového průmyslu, potřebujete technologii digitálního lakování. A možná vás zajímá, kam to bude pokračovat. Který z našich smyslů si technologie podrobí příště? Vzniknou nové metody tisku, které nějakým způsobem vytvoří zvuk vln jemně šplouchajících o břeh pro brožury cestovních kanceláří nebo snad vůni lahodného jídla uvedeného na jídelním lístku? Zní to jako nemožné, ale to se o hmatovém tisku také říkalo.


Myslíte, že byste si chtěli promluvit s některým z našich odborníků o tom, jak může technologie digitálního lakování od společnosti MGI zvýšit ziskovost vaší  společnosti? 

Společnost MGI nabízí širokou řadu možností lakování, které vám okamžitě poskytnou všechny výhody zkrášlování tisku a rázem zvýší vaše ziskové marže. Takže pokud se chcete dozvědět více o investování do budoucnosti tisku prostřednictvím našich revolučních technik zkrášlování a možná také vyzkoušet některá z našich zařízení, stačí kliknout na tlačítko Kontaktujte nás a my se s vámi brzy spojíme.

Zkrášlování tisku

Zkrášlování tisku

Kombinujte kreativitu s funkčností a ziskovostí

Díky TECHNOLOGII LAKOVÁNÍ MGI JETVARNISH 3D můžete zákazníkům nabídnout novou záviděníhodnou a ekonomickou metodu pro offline bodovou UV povrchovou úpravu, která vám umožní bodově lakovat všechny vaše digitální výtisky, zvýrazňovat definované oblasti a přidávat působivé 3D reliéfní efekty, čímž vytvoříte prvotřídní obraz. To vše přispívá k intenzivnějšímu a hmatatelnějšímu zážitku, za který vaši zákazníci rádi zaplatí více, navíc díky kombinaci s vřazeným modulem pro fóliování za tepla dosáhnete ještě úžasnějšího konečného vzhledu. Tato technologie je dokonalá pro úlohy tisku v malých nebo středních nákladech. 

Zařízení
Technologie MGI JETvarnish 3D

Tato bodová UV technologie vám umožní zdokonalit služby tak, aby se zvýšila jejich kvalita a diferenciace, a je ideálním řešením jak pro ofsetové, tak pro digitální tiskárny. Nové inovativní systémy navržené tak, aby rostly společně s vaší firmou, a velké množství dalších funkcí zajistí dokonalou integraci nové investice s vaším stávajícím produkčním prostředím.

Software
Softwarové produkty společnosti Konica Minolta

Prozkoumejte nespočet různých způsobů, kterými mohou softwarové produkty společnosti Konica Minolta zlepšit provoz vaší firmy. Společnost Konica Minolta vyřeší problémy vaší firmy, přizpůsobí se různým pracovním stylům a nabídne softwarová řešení splňující potřeby daného odvětví. Tím, že společnost Konica Minolta za všech okolností upřednostňuje potřeby svých zákazníků, uspokojí softwarové požadavky i těch nejnáročnějších globálních organizací. Pomocí tohoto systému můžete udržet pod kontrolou náklady na veškeré tiskové nebo kopírované výstupy, vytvářet pokročilá bezpečnostní opatření, která zajistí, aby se citlivé dokumenty nedostaly do nepovolaných rukou, a mnohem více.

Služby
Vždy k vašim službám

Náš zkušený a erudovaný odborný personál zodpoví všechny vaše případné dotazy a ukáže vám, jak daný produkt používat. Naše služby fungují ve váš prospěch, v rámci systému podpory, který byl navržen tak, aby vám a vaší společnosti umožnil plně využít přednosti řešení. Nabízíme celou řadu různých služeb, včetně optimalizovaných tiskových služeb, které zahrnují poradenství, implementaci hardwaru a softwaru, správu pracovních postupů za účelem snížení výdajů na dokumenty a inteligentní služby zabezpečení pro uchování vaší firmy v bezpečí.

Zkrášlování – transformujte svůj tisk pomocí technologie digitálního lakování

Zkrášlování – transformujte svůj tisk pomocí technologie digitálního lakování

Řešení digitálního lakování MGI dodávaná společností Konica Minolta vám umožní nabízet zákazníkům nové výnosné produkty a služby, navýšit prodej každodenních tiskových úloh a zvýšit ziskové marže. Tento tiskový proces umožňuje individuálně přizpůsobovat tiskové produkty a přilákat nové zákazníky, přidává hodnotu ke stávajícím službám, nabízí možnost použití široké škály podkladů, včetně matných nebo lesklých laminovaných povrchů, vrstveného papíru, plastu, PVC a dalších potažených materiálů, zjednodušuje pracovní postup, zkracuje dodací lhůty, snižuje náklady a ještě mnohem více. 


Jaké jsou tedy hlavní výhody nové technologie digitálního lakování, kterou nabízejí systémy JETVARNISH 3DS, JETvarnish 3D a JETvarnish 3D Evolution?

Produktivita

Vysoká produktivita

Funkce AIS SmartScanner

Funkce AIS SmartScanner

Zkrášluje digitální a ofsetové výtisky

Lakování digitálních a ofsetových výtisků

3D efekty

Poutavé 3D efekty

Povrchová úprava

Povrchová úprava

Tiskové hlavy Konica Minolta

Tiskové hlavy Konica Minolta

Zkrášlování a fóliování proměnných dat

Zkrášlování a fóliování proměnných dat

Digitalizace bodového UV dokončování

Digitalizace bodového UV dokončování

Použití diod LED ke snížení již tak nízké spotřeby energie

Použití diod LED ke snížení již tak nízké spotřeby energie

Analyzátor výrobních nákladů, softwarová sada a HubManager

Analyzátor výrobních nákladů, softwarová sada a HubManager

Nádherné 3D reliéfní efekty, které vytvářejí prvotřídní obraz a luxusní povrch příjemný na dotek

Nádherné 3D reliéfní efekty, které vytvářejí prvotřídní obraz a luxusní povrch příjemný na dotek

Request Your Demo

One of our technical experts will demonstrate all the adavantages of digital varnish technology

Order Demo
embellishment print sample crocodile

shaping print to business.

Prokom is the Konica Minolta User Community where you can find market research, information and practical tools, which will help you become better informed, more productive and ultimately more profitable. At Prokom we believe it’s not just about what you make, it’s about what you make possible

Join Prokom
prokom logo horizontal

Zvažujete, že byste si mohli promluvit s některým z našich odborníků o tom, jak by mohla technologie digitálního lakování od společnosti MGI prospět vaší firmě?

Zvažujete, že byste si mohli promluvit s některým z našich odborníků o tom, jak by mohla technologie digitálního lakování od společnosti MGI prospět vaší firmě?

Kontaktujte nás

Společnost MGI nabízí řadu možností lakování, které radikálně změní vaši kreativní roli a vstup a rázem vám zvýší ziskové marže. 


Takže pokud se chcete dozvědět více o investování do budoucnosti tisku prostřednictvím našich revolučních technik zkrášlování tisku a možná také vyzkoušet některá z našich zařízení, stačí kliknout na tlačítko Kontaktujte nás a my se s vámi brzy spojíme.

Kontaktujte nás

Kontaktujte nás

Nutné pro určení regionálního konzultanta.

Výše uvedené osobní údaje budou zpracovány výlučně za účelem vyřízení dotazu/poptávky. Plné znění našich Zásad naleznete v dokumentu Ochrana osobních údajů. Údaje z formuláře budou následně po vyřízení smazány. Nebudou předány třetí straně ani do třetí země.

Textová pole s * jsou povinná!