YSoft SafeQ


Udržuje tisk a tiskové náklady pod kontrolou.


Podniková prostředí obecně vyžadují přesný přehled o tiskových operacích a nákladech na tisk, aby bylo možné zajistit soulad s rozpočty a zabránit zvyšování nákladů na tisk. Většina vzdělávacích a veřejných organizací, stejně jako společností, které pracují na projektech, chce také zpětně účtovat náklady na tisk jednotlivým uživatelům. Dokonalou odpovědí na všechny tyto potřeby je řešení YSoft SafeQ Print Management, které zajišťuje požadovanou zvýšenou transparentnost. Jako praktický nástroj pro komplexní správu uživatelů a nákladů poskytuje řešení SafeQ centrální správu uživatelů a rolí, zjednodušuje přiřazování nákladů a kreditní systém, zahrnuje funkce pro správu rozpočtů a kvót a podporuje vytváření podrobných zpráv o výstupech a nákladech.


YSoft SafeQ workflow

YSoft SafeQ

YSoft SafeQ

Centrální správa uživatelů a rolí

  • Centralizovaná správa uživatelů
  • Šablony oprávnění
  • Centralizovaná správa ověřování

Přiřazování nákladů a kreditní systém

  • Účtování a monitorování tisku
  • Automatické sledování
  • Sledování zařízení třetích stran
  • Individuální cenová kalkulace
  • Flexibilní rozdělení nákladů
  • Monitoring lokálních tiskáren

Správa rozpočtů a kvót

  • Snadné přiřazování rozpočtu
  • Periodický reset rozpočtů
    • Doplnění prostředků prostřednictvím pokladny
    • Samostatné doplnění kreditu
    • Dobíjení prostředků kreditní kartou

Vytváření podrobných reportů o nákladech a výnosech

  • Webové reporty
  • Management reports
  • Export reportů
  • Automatické reporty

Ke stažení

SafeQ prospekt