Správa uživatelů a nákladů

Automatická analýza využití a rozšířené nákladové účetnictví

Objevte moderní tiskové prostředí přizpůsobené na míru vašim potřebám


Mezi malými firmami, středně velkými společnostmi a mezinárodními podniky existuje mnoho rozdílů.

Každý z nich má vlastní styly řízení, potřeby, klientelu a cíle. Bez ohledu na to, jakou organizaci představujete, vám společnost Konica Minolta může nabídnout řešení správy uživatelů a nákladů, které vyhoví vašim požadavkům. Tento škálovatelný software uspokojí vaše skutečné potřeby, i když se tyto potřeby v důsledku vývoje vaší společnosti změní.

Řešení

Řešení

Správa uživatelů a nákladů

Centralizovaná správa podnikových uživatelů a nákladů radikálně snižuje náklady na tiskové služby, často až o 30 %. Toto monitorovací řešení vám umožní využívat nákladově efektivní a moderní tiskové prostředí. Není třeba významně investovat do tiskové infrastruktury, protože software podporuje multifunkční tiskárny Konica Minolta a malé kancelářské tiskárny. To vše doplňuje jednoduchou a účinnou kontrolu nad všemi zařízeními, ať už jste malá firma s několika málo multifunkčními tiskárnami, nebo mezinárodní podnik s kancelářemi po celém světě.

Zařízení
Tiskový hardware Konica Minolta

Chcete nejvyšší výkon při produkci digitálního tisku? Právě jste ho našli. Hardware pro produkční tisk a kanceláře od společnosti Konica Minolta představuje oborový standard se zařízeními, která nabízejí revoluční kvalitu barevného obrazu, mimořádně rychlý černobílý výstup, profesionální možnosti vřazeného dokončování pro splnění specifikací složitých pracovních úloh a mnohem více. Bez ohledu na velikost nebo oblast specializace společnosti vám náš tiskový hardware umožní vybudovat tiskovou infrastrukturu, provádět správu digitálního obsahu, umístit nejmodernější měřicí přístroje a zkoumat další řešení navržená tak, aby změnila váš pracovní postup k nepoznání.

Software
YSoft SafeQ Print Management

YSoft SafeQ je podnikové řešení pro správu tisku, které vám umožní převzít kontrolu nad všemi vašimi tiskovými návyky a daty, abyste mohli přijímat rozhodnutí o tiskovém prostředí a infrastruktuře ve své organizaci na základě faktů. Pomocí tohoto nástroje můžete snížit náklady na tisk, kopírování a skenování. Řešení YSoft SafeQ zaznamenává veškeré činnosti multifunkčních tiskáren bez ohledu na jejich umístění, a to vše pro váš klid a jistotu, zvýšenou bezpečnost a produktivitu.

Služby
Vždy k vašim službám

Náš zkušený a erudovaný odborný personál zodpoví všechny vaše případné dotazy a ukáže vám, jak daný produkt používat. Naše služby fungují ve váš prospěch, v rámci systému podpory, který byl navržen tak, aby vám a vaší společnosti umožnil plně využít přednosti řešení. Nabízíme celou řadu různých služeb, včetně optimalizovaných tiskových služeb, které zahrnují poradenství, implementaci hardwaru a softwaru, správu pracovních postupů za účelem snížení výdajů na dokumenty a inteligentní služby zabezpečení pro uchování vaší firmy v bezpečí.

Správa uživatelů a nákladů

Správa uživatelů a nákladů

Nasaďte podnikové řešení správy tisku YSoft a učiňte krok vpřed. Pomozte zavést moderní tiskové prostředí, které je flexibilní, nákladově efektivní a zabezpečené. Tento nástroj správy uživatelů a nákladů změní způsob, jakým řídíte svou tiskovou infrastrukturu. Převezměte kontrolu nad rozpočtem a současně sledujte všechny náklady na skenování, tisk a kopírování podle uživatele, zařízení nebo kanceláře. Zjistěte problematické chování při tisku, a v souladu s tím upravte zásady. V tomto centralizovaném tiskovém prostředí jsou všechna síťová zařízení připojena pomocí serverové aplikace k podnikovému adresáři, což umožňuje nastavit zásady řízení nebo zavést mnohem efektivnější pracovní postupy. 


Díky tomuto monitorovacímu řešení si můžete udržet přehled i v případě, že organizace provádí mnoho projektů pro mnoho klientů. Můžete přidělit fakturační kód každému z nich a přiřadit náklady příslušným projektům. Tímto způsobem je mnohem snazší účtovat zákazníkovi přesné náklady na tisk, místo jejich neustále dalšího a dalšího uhrazování. Analyzujte přehledné grafy a zprávy pro správu, a získejte tak rychlé a komplexní přehledy. Ke zvýšení přehlednosti a efektivity můžete také vytvářet vlastní přizpůsobené sestavy. 


YSoft SafeQ je efektivní, flexibilní a komplexní nástroj správy uživatelů a nákladů, který poskytuje všechny funkce potřebné k zefektivnění pracovního postupu, úspoře peněz a využívání transparentnějšího vykazování nákladů.

Zvýšené zabezpečení

Zvýšené zabezpečení

Rychlé a srozumitelné přehledy nákladů

Rychlé a srozumitelné přehledy nákladů

Centrální správa

Centrální správa

Automatická analýza využití

Automatická analýza využití

Rozšířené nákladové účetnictví

Rozšířené nákladové účetnictví

Kontaktujte nás

Kontaktujte nás

Pokud potřebujete další informace, kontaktujte nás

Přizpůsobte si řešení pro správu uživatelů a nákladů, abyste mohli plně využívat všechny funkce, které nabízí. Nejste si jisti, jak to provést? Chcete-li získat další informace, kontaktujte nás a naši zkušení specialisté vám ochotně odpoví na všechny vaše dotazy a obavy.

Kontaktujte nás

Kontaktujte nás

Required form 'SolutionContactForm' does not exist.

Textová pole s * jsou povinná!

Get tailored solutions and simplify your daily work - get the brochure:

Download now
download icon test 2