Konica Minolta zavádí digitální evidenci docházky zaměstnanců mezi funkce svých multifunkčních tiskových zařízení. Lídr na českém a slovenském trhu v oblasti tiskových řešení zároveň umožňuje doinstalovat novou funkci i do starších modelů. Firmy tak mohou získat v reálném čase přehled o přítomnosti zaměstnanců na pracovišti, dovolených či čerpání nemocenské.
- Konica Minolta jako první na světě vybavila multifunkční tisková zařízení funkcí evidence docházky zaměstnanců.
- Digitalizací docházky lze ušetřit stovky tisíc korun ročně.
- Systém je vhodný pro výrobní podniky, nemocnice i veřejnou správu.
Příklady úspor, které elektronická docházka od Konica Minolta přináší:
- desetiminutový pozdní příchod či dřívější odchod ve firmě s 50 zaměstnanci představuje za 20 pracovních dní deficit 10 000 minut, tedy 1666 hodin měsíčně. Při průměrné mzdě 32 500 korun to firmu vyjde přibližně na 33 000 korun,
- zadat ručně údaje za 50 zaměstnanců trvá účetní dva dny, náklady na zpracování mezd tak jsou tedy přes 3000 korun,
- náklady spojené s řešením různých sporů plynoucích z takové evidence a potřebná komunikace pak mohou činit téměř 2500 korun,
- elektronická evidence tak dokáže při odečtení poplatku za docházkový systém odhadem ušetřit přes 36 000 korun měsíčně, tedy přes 400 000 korun ročně.