Firmy by se měly naučit využívat IT pro interní komunikaci

| 6 září 2021

Jedna věc je nainstalovat nové systémy či jednoduché aplikace, druhá umět s nimi pracovat a využít jejich plný potenciál. Tak by se dal shrnout častý problém, který u probíhající digitalizace firem pozorují odborníci z Konica Minolta. Tradiční poskytovatel komplexních IT služeb, se nyní posouvá do pozice partnera pro HR a manažery jako poradce pro zefektivnění interní komunikace a budování firemní kultury.


„Jsme specialisté na týmovou spolupráci a osobní produktivitu z pohledu digitálních dovedností zaměstnanců. Základem našich projektů je proto vždy analýza potřeb uživatelů v oblasti týmové spolupráce a komunikace, nikoli pouze požadavků na IT technologie. Nedodáváme pouze IT systémy a neposkytujeme tradiční IT služby, ale zavádíme komplexní změny, které přináší konkrétní benefity,“ vysvětluje Michal Hanko, Business Development Manager společnosti Konica Minolta Business Solutions Czech.
Jako partner společnosti Microsoft není Konica Minolta jen dodavatelem softwaru a poskytovatelem IT služeb typu migrace stávající IT infrastruktury do cloudu.
„Nově rozšiřujeme naše portfolio adopčních služeb o klíčovou, dnes tolik aktuální problematiku interní komunikace, talent managementu a budování firemní kultury v dnešním digitálním světě. To znamená, pracujeme nejen s koncovými uživateli, ale také s HR a managementem, kterým pomáháme zavádět nové přístupy a nástroje pro budování firemní kultury,“ doplňuje M. Hanko.