PROAKTIVNÍ SERVISNÍ ZABEZPEČENÍ

Proaktivní servisní zabezpečení

Nechcete ztrácet čas s objednáváním spotřebního materiálu, hlášením servisních požadavků a odečítáním počítadel? Spojíme Váš firemní tiskový nebo informační systém přímo se Zákaznickým centrem Konica Minolta, kterému Vaše multifunkční tiskárny, servery a aplikace předají automaticky všechny své požadavky.

Získáváte:

  • automatické a detailní hlášení vzniklých závad na multifunkčních tiskárnách, serverech a aplikacích
  • pravidelné a včasné dodávky spotřebního materiálu v požadovaném množství bez jednotlivých objednávek
  • snadné a přesné odečty počitadel vytištěných stran na tiskárně pro pravidelné vyúčtování
  • delší bezporuchový provoz a méně oprav díky proaktivní podpoře a preventivní výměně opotřebitelných náhradních dílů před koncem jejich životnosti
  • proaktivní servis a podporu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu

 

Tyto služby jsou založeny na technologiích GPRS, https a zabezpečeném vzdáleném přístupu. Zvolená technologie závisí na typu zařízení a konfiguraci sítě zákazníka. Je také možná komunikace mimo síť zákazníka. Konkrétní řešení Vám navrhne odborný konzultant Konica Minolta.