Konica Minolta

Česko

  • Česky

Giving Shape to Ideas

Microsoft Dynamics CRM Online

Microsoft Dynamics

ZPĚT

Microsoft Dynamics CRM Online

Microsoft Dynamics® CRM Online kombinuje vaše každodenně používané aplikace systému Microsoft® Office s výkonným řešením pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) zpřístupněným přes Internet s cílem rychle zlepšit marketing, zvýšit prodej a obohatit služby zákazníkům.
Microsoft Dynamics CRM Online představuje výkonné, avšak zároveň snadno použitelné CRM řešení poskytované přes Internet, takže organizace je mohou začít používat rychle a nákladově velmi efektivně. Dokáže přitom splnit specifické potřeby každého podniku. Systém Microsoft Dynamics CRM Online zpřístupňuje prostřednictvím ucelené sady funkcí pro marketing, prodej a servis informace o zákaznících ve známém prostředí aplikace Microsoft Outlook®, což pomáhá k urychlení přijetí nového produktu zaměstnanci a přináší okamžitě požadované výsledky.

MARKETING: MAXIMALIZUJTE SVÉ INVESTICE DO MARKETINGU
Zvyšte efektivitu marketingových investic, identifikujte příležitosti a sledujte klíčové ukazatele výkonu (KPI) pomocí intuitivních nástrojů pro segmentaci, výkonných funkcí pro řízení kampaní a užitečných marketingových analýz. Efektivněji plánujte, realizujte a sledujte kampaně prostřednictvím marketingových pracovních postupů, které snižují náročnost ručně prováděných úkolů. Microsoft Dynamics CRM Online pomáhá získat přístup ke správným informacím a poskytnout je efektivně marketingovým týmům a cílovým skupinám v každé fázi probíhající kampaně.


PRODEJ: VĚNUJTE VÍCE ČASU PRODEJI
Optimalizujte prodejní procesy a poskytněte svému obchodnímu týmu možnost uceleného pohledu na data o zákaznících a zakázkách. Zvyšte míru uzavřených obchodů prostřednictvím užitečných přehledů a nástrojů, které vám pomohou prodávat produkty, o něž mají zákazníci zájem. Věnujte svůj čas prodejním aktivitám, a ne administrativě. Inteligentní sledování komunikace, automatizace pracovních postupů a výkonné nástroje omezí objem ručně zadávaných dat. Usnadněte přijetí řešení díky nativnímu prostředí aplikace Office Outlook a transparentní integraci s produkty Microsoft Office. Zlepšete přehled o chodu podniku a podpořte informovanější rozhodování pomocí integrovaných řídicích panelů, předdefinovaných sestav a automatizovaného sledování prodejních předpovědí.


SLUŽBY: POSKYTUJTE ŠPIČKOVÉ ZÁKAZNICKÉ SLUŽBY
Zpřístupněte specialistům zákaznické podpory úplnou historii jednotlivých případů a zákaznických dat, aby mohli poskytovat konzistentní služby, které zvýší loajalitu zákazníků a z dlouhodobého hlediska zvýší ziskovost. Využijte výhod flexibilního plánování služeb a možností znalostní báze k rychlému zpřístupnění potřebných materiálů a následnému rychlému řešení problémů. Microsoft Dynamics CRM Online představuje ucelené řešení pro zákaznické služby a podporu se známým uživatelským rozhraním aplikace Microsoft Office Outlook, které je možné snadno přizpůsobit specifickým potřebám konkrétního poskytovatele zákaznických služeb.