STATISÍCE DOKUMENTŮ DOSTUPNÝCH NA PÁR KLIKŮ

STATISÍCE DOKUMENTŮ DOSTUPNÝCH NA PÁR KLIKŮ

STATISÍCE DOKUMENTŮ DOSTUPNÝCH NA PÁR KLIKŮ

Ewals Cargo Care je jedna z nejvýznamnějších logistických a dopravních společností na evropském trhu. Za dobu své existence si získala důvěru zákazníků v oblasti automotive, Hi-Tec, papírenského, obalového, strojírenského, potravinářského i spotřebního průmyslu. Nabízí širokou škálu služeb, od celovozových a částečných zásilek po intermodální přepravu a skladování. Společnost se vyznačuje profesionalitou, spolehlivostí a inovativním přístupem k řešení logistických potřeb zákazníků. Firma disponuje rozsáhlou sítí poboček v celé Evropě.


 

PROBLÉM, KTERÝ CHTĚL ZÁKAZNÍK ŘEŠIT?

Ewals Cargo Care zpracovává stovky tisíc dokumentů ročně. Jejich cílem bylo rychlé vyhledávání dokumentů, včetně faktur, objednávek a smluv, s minimálním úsilím a časem potřebným k jejich správě. Zákazník hledal efektivní způsob, jak mít snadný a rychlý přístup k dokumentům odkudkoliv a zlepšit tak své pracovní procesy. Předchozí řešení vyžadovalo alespoň 14denní administrativní práci s dokumenty v interním systému.

 

JAKÉ ŘEŠENÍ JSME ZÁKAZNÍKOVI NABÍDLI

Pro moderní práci s dokumenty jsme zákazníkovi poskytli systém M-Files, tedy rychlý a efektivní způsob pro přístup, zpracování a ukládání dokumentů. Dané řešení pomáhá pracovníkům okamžitě najít správné informace v jakémkoli kontextu. Systém M-Files byl integrován v souladu se stávajícím interním systémem společnosti a poskytl tak bezproblémové a uživatelsky přívětivé prostředí. Dané řešení poskytuje absolutní přehled nad dokumenty, kontroluje stav smluv a zlepšuje jejich workflow (hlídá například jejich platnost). Díky tomuto přehledu je možné pohlídat, zda je smlouva ve své finální podobě, případně lze zákazníka 
remindrovat, aby se zavčas podepsala.

 

PŘIDANÁ HODNOTA PRO ZÁKAZNÍKA

Snížení nákladů
Digitální správa dokumentů eliminuje potřebu tištěných kopií, což vede k úspoře nákladů spojených s tiskem. Snižují se také náklady za archivaci, místo pro uchování dokumentů a náklady spojené s tiskem.

Zrychlení fakturace
Systém umožňuje rychlejší a efektivnější zpracování faktur, což může vést k urychlení platebního cyklu a zlepšení cash flow společnosti.

Snížení rizika chyb
Digitální systém umožňuje lepší kontrolu nad dokumenty a procesy, což může snížit riziko chyb spojených s ručním zpracováním a správou dokumentů.

Zefektivnění pracovních procesů
Implementace systému umožňuje společnosti zefektivnit své pracovní postupy a snížit úsilí potřebné k administrativním úkolům spojeným se správou dokumentů.

quotation marks

Finanční ředitel

Tomáš Hudec

„Zavedení systému M-Files do naší každodenní práce vnímám jako inovativní a efektivní řešení, které naši společnost posouvá zase o krok dál. Díky tomuto řešení máme veškeré dokumenty, které se týkají přepravy, dostupné v digitální podobě a můžeme tak s nimi pracovat okamžitě. Za poslední 3 roky se nám snížil počet fakturantů o 3 pracovníky.”

Jak vám můžeme pomoci?