Nová éra propojených procesů v podnikání
Moderní automatizační systémy je možné podle Konica Minolta snadno propojit s libovolnými IT nástroji, jako jsou například MS Teams, SharePoint Online, Outlook, různé ERP systémy nebo databáze. "Naši zákazníci přitom nejvíce oceňují propojitelnost s produkty Microsoft, které jim umožňují využívat služby automatizace bez toho, aby se museli naučit pracovat s nějakým novým systémem," konstatuje P. Atanasčev. Automatizovat je možné všechny typy procesů, od vytváření smluv, objednávek, schvalování požadavků, přes vyřizování účetních a smluvních dokumentů až po komplexní řešení řízení životního cyklu produktů, řízení dokumentace, kontroly kvality, řízení zvyšování kvality nebo zpracování logistických procesů.
Konica Minolta je největším dodavatelem řešení Nintex Automation v České a Slovenské republice pro zákazníky od dvou set uživatelů. Partnerství s Nintex na úrovni "Partner Tier: Premier" prokazuje nejvyšší úroveň znalostí pro automatizaci procesů, předávání informací prostřednictvím elektronických formulářů a robotizace práce, stejně jako nejvyšší možnou kvalifikaci Konica Minolta v oblasti implementace, konzultačních činností a licencování Business Process Management nástrojů.
Služby spojené s digitální transformací a zaváděním automatických procesů poskytuje Konica Minolta již od roku 2013. Jsou vhodné především pro subjekty, jejichž provoz zahrnuje velké množství formulářů, dokumentů a interních procesů. Mezi takové firmy patří například výrobní, účetní firmy, banky, energetické společnosti nebo zdravotnická zařízení. Podle Konica Minolta může středně velká firma dosáhnout úspor až ve výši 500 000 korun ročně pouze pomocí digitalizace faktur a zavedení jejich řízeného oběhu.