Vážený zákazníku,
odpoledne 11.3.2021 může dojít k nefunkčnosti multifunkčních zařízení, které jsou vybaveny integrovaným terminálem SafeQ.
Týká se:
Důvodem je vypršení platnosti SSL certifikátu na straně SafeQ.
Potřebné soubory: - návod SafeQ 4 - výměna certifikátu.pdf - certifikát certifkáty.zip
a) Náhrada certifikátů za novější na všech SafeQ serverech v prostředí (CML/Main servery i ORS/Site servery)
Potřebné soubory: - návod SafeQ - Automatická výměna certifikátu.pdf - certifikát skript a certifikáty.zip
Potřebné soubory: - návod SafeQ – ruční výměna certifikátu.pdf - certifikát certifkáty.zip
b) Vypnutí ověřování certifikátu na multifunkčním zařízení s terminálem - návod MFP - Vypnutí ověření certifikátu.pdf
c) Update SafeQ 5/6 na poslední release. Může být potřeba update firmware zařízení, aby s aktuálními releasy SafeQ komunikovaly.
Pozn.: k vypršení platnosti certifikátu dojde 11.3.2021 v 17:20. Roli hraje čas na zařízení, ne na serveru.
Po výměně certifikátu nefungují některé tiskárny
Uvedený certifikát není v úložišti Windows/PowerShell skript hlásí chybu, že jej nemohl smazat
V návodu je zmíněna kontrola úspěšné výměny certifikátu na portu 5012. Nic mi na něm neběží
Jak tedy mohu zkontrolovat, že je tam správný certifikát?
Po restartu služby počkejte pár minut a otevřete \SafeQ5\terminalserver\logs\terminalserver.log
Dejte vyhledávat odspoda slovo „Moravia“ – pokud na stejném řádku je i text „Konica Minolta“, pak si služba po restartu natáhla nový certifikát a mělo by to být v pořádku
takto to vypadá v logu:
2021-03-10 15:02:49.8688 DEBUG 5| WebServerInitializer | GetSecuritySettings | Certificate store resolved as [Root]. Server certificate [CN=Y Soft SafeQ Terminal Server, OU=Technical support, O=Konica Minolta, L=Brno, S=South Moravia, C=CZ] was loaded.
Pište na: support.bcz@konicaminolta.cz, bude Vás kontaktovat pracovník technické podpory.
V případě potřeby vzdáleného přístupu si prosím připravte TeamViewer – link