Chytré kamery prozradí, co zákazníci v obchodě hledají

| 18 října 2021

Schopnost porozumět zákazníkům a cílit jim reklamu na tělo může být tím, co rozhoduje o úspěchu obchodu.


Jednou ze slabin kamenných obchodů proti e-shopům je fakt, že o svých zákaznících neumí získat tolik informací. Chytré kamery Mobotix od Konica Minolta však tuto konkurenční nevýhodu mažou.
„Kamerové systémy umí lokalizovat místa, kde se zákazníci v obchodě nejvíce zdržují, či určit nejvytíženější denní dobu. Dokážou také rozlišit zákazníky podle pohlaví a věkových skupin. Všechna tato data umožňují obchodům například lépe řídit marketing nebo optimalizovat rozložení zboží. Tím dosáhnou vyšší spokojenosti zákazníků, kteří se budou častěji vracet,“ vysvětlil Michal Šotek, vedoucí divize Video Solution Services Konica Minolta Business Solutions Czech.
Kamery Mobotix se mimo jiné osvědčily i v minulých měsících při dodržování omezení počtu zákazníků. Zvládnou totiž v reálném čase monitorovat počty odchozích a příchozích a porovnávat je s povoleným limitem.