DIGITALIZACE ZAKÁZEK
A PRJEKTŮ

INTELIGENTNÍ KANCELÁŘ

 

ZAKÁZKY A PROJEKTY

ZAKÁZKY A PROJEKTY

VYŠŠÍ KVALITA A NIŽŠÍ RIZIKO 

Automatizované funkce zajišťují, že obchodní procesy běží efektivněji a s menším počtem lidských chyb. Tímto se zvyšuje kvalita fungování celé firmy a také konzistence v celé organizaci.

 

ZRYCHLENÝ ŽIVOTNÍ CYKLUS PROJEKTU

Žádné další zpoždění nebo sankce kvůli špatné správě projektové dokumentace. Procesy, jako je nastavení a kompletace projektových dokumentů, kompilace informací o stavech dokumentace a uzavírání projektů, lze snadno a efektivně automatizovat pomocí vhodných nástrojů a metod.

 

KONKURENČNÍ VÝHODA A REPUTACE NA TRHU 

Optimalizujte ve své firmě proces plánování, řízení a doručování projektů. Zákazníci jsou šťastní když dostávání přesně to, co chtějí a v čas kdy to chtějí.

VŠE NA JEDNOM MÍSTĚ 

Potřebujete rychle a jednoduše odbavovat nabídky a různá výběrová řízení. Produktové dokumentace, manuály, vizuály, parametry, reference, brožury, popřípadě šablony a textace nabídek. Vše na dosah ruky a připravené sdílet uvnitř i mimo firmu. 

 

ZAKÁZKY PŘEHLEDNĚ 

Představení projektu zákazníkovi, nabídka, smlouva, nákupní objednávka, požadavky na nasazení, předávací protokol, dokumentace, fakturace, fakturační milníky, uzavření projektu. Dokumenty spjaté s jednou zakázkou jsou propojené zvyšují tak přehlednost a čas potřebný k dohledávání informací a stavu zakázky. 

 

ZÁKAZNICKÁ DOKUMENTACE 

Evidujte dokumenty a záznamy o zákazníkovi v přehledné formě. Instalace zařízení, fotodokumentace, revizní zprávy, certifikace 

 

VŠE V JEDNOM 

Máte příliš mnoho systému, které mezi sebou špatně nebo vůbec nekomunikují. Ztrácíte přehled, jaké informace jsou v tom, kterém systému. Začněte vyhledávat informace napříč všemi systémy jedním dotazem, aniž byste si pamatovali a museli volit kde vyhledávat. 

 

PŘÍSTUPY ODKUDKOLIV 

Máte technika v terénu, který potřebuje dohledat dokumentaci k dodanému řešení pro konkrétního zákazníka. Práce s mobilním zařízením je v dnešní době samozřejmostí. Stejně jako vyhledávat, tak i vyplňování formulářů se zákazníkem v rámci servisu nebo reklamací je dostupná a snadná. 

Chcete vědět více?

Nechte nám na sebe kontakt a my vám zavoláme.