Každá firma řeší zpracování a archivaci účetních dokladů – příchozí i odchozí faktury, proplácení drobných výdajů za oběd s klientem nebo třeba parkovné. Co automatizací těchto dokladů získáte?
Účetní a další zaměstnanci získají více času na důležitější práci. To všechno bez papíru, automatizovaně a v digitální podobě.
Přenechte odpovědnost a starosti umělé inteligenci, pomůže vám snížit riziko chyb. Automatizace schvalování zase urychlí rutinní kroky – podle interních směrnic firmy si jednoduše nastavíte, kdo a za jakých podmínek bude mít k faktuře přístup a možnost ji schválit. O další kroky se postará systém.
Každý dodavatel i zaměstnanec očekává včasné proplacení faktur nebo bločků. Díky automatizaci se vyhnete pokutám za promeškané datum splatnosti způsobené ztrátou dokumentů nebo jejich pozdním schválením.
SCHVALOVÁNÍ Mobilita a možnost schvalovat vše okamžitě odkudkoliv BEZ CHYB Vyhnete se chybám v přepisu částek, datech splatnosti, číslech účtů apod. BEZ RUČNÍHO PŘEPISU Vše se výrazně urychlí – zaměstnanci už nebudou vše ručně přepisovat do ekonomického systému RYCHLOST Jednodušší evidence a zrychlení vyhledávání RYCHLÉ DOHLEDÁNÍ Neznáte číslo faktury? Nevadí. Najdete ji jinak – podle dodavatele, částky, data vystavení a dalších charakteristik. Kdykoliv a odkudkoliv.
JEDNODUCHÁ KONTROLA STAČÍ vám chvilka a hned víte, jestli je faktura schválená, zamítnutá, nebo zaplacená. Navíc vás systém sám automaticky upozorní na to, že se faktuře zatím nikdo nevěnoval. DIGITÁLNÍ ARCHIVACE Díky digitálnímu archivu dodržujete všechna legislativní nařízení pro úschovu účetních dokladů v čistě elektronické podobě po dobu definovanou zákonem, a to i v případě, že původní dokument byl papírový. RYCHLEJŠÍ A AUTOMATIZOVANÉ SCHVÁLENÍ Schválení proběhne automatizovaně na základě pravidel – např. výšky částky nebo firemní hierarchii. Vše zvládnete během pár minut z počítače nebo mobilu. KONTROLA DUPLICIT Kontrola duplicit se postará o to, abyste fakturu neplatili vícekrát třeba ve chvíli, kdy účetní fakturu obdrží e-mailem a v papírové podobě.
ZVÝŠENÍ COMPLIANCE Pár kliknutí v systému a máte nastavená práva. Díky nim se k dokumentům dostanou už jen povolané osoby. AUDITNÍ KONTROLA Budete na ni skvěle připraveni – systém zaznamenává všechny akce, které se dokladu týkají – od vložení, otevření, schválení až po archivaci. ZBAVTE SE PAPÍRU Účetnictví už může být i bezpapírové. Ušetřete si místo i čas a nezatěžujte se archivací fyzických dokumentů. ŽÁDNÉ ZTRACENÉ DOKUMENTY Žádné ztracené faktury či účtenky. Všechno je bezpečně archivováno v centrálním digitálním uložišti.
Nechte nám na sebe kontakt a my vám zavoláme.