ÚČETNÍ DOKLADY

INTELIGENTNÍ KANCELÁŘ

 

DIGITÁLNÍ DOKUMENTY

Už žádné šanony ve skříních a složité vyhledávání.

BEZ FYZICKÝCH ARCHIVŮ

Je čas se zbavit zbytečných nákladů za prostor, energie a obsluhu fyzického archivu.

V SOULADU S LEGISLATIVOU

Digitální archiv umožňuje ukládat dokumenty digitálně, dlouhodobě a důvěryhodně. Deklaruje původ, pravost a neměnnost dokumentu v čase i s jeho následnou skartací. 

HLEDEJTE DOKUMENTY SNADNO JAKO HUDBU NA SPOTIFY 

Meta co? Metadata jsou klíčem k pohodlnému a rychlému vyhledávání. Stejně jako skladba má svého interpreta, album či patří do nějakého playlistu, tak stejně můžete vyhledávat firemní dokumenty podle různých parametrů. Těmto parametrům říkáme metadata. Při hledání dokumentu obohaceného o tyto metadata, tak můžete přijít několika cestami na rozdíl od přístupu ukládání dokumentů do složek, kde je cesta vždy jen jedna. Samozřejmostí i vyhledávání ve fulltextu. 
 

BEZ PAPÍRU A V SOULADU S LEGILSATIVOU 

Povinnost evidovat účetní doklady, uzávěrky a další legislativou nařízené firemní dokumenty už jen v digitální podobě. Ke každému dokumentu lze evidovat, jak s ním bylo. Ve spojení s časovým razítkem takto můžeme dokladovat původ a neměnnost dokumentu po celou dobu. Zákon nařizuje evidovat různé dokumenty různě dlouho a následně je pak prokazatelně zlikvidovat. I na toto naše řešení myslí a řídí se dle předem nastaveného skartačního plánu. 
 

BEZPEČNOST JE ZÁKLAD 

Už žádné válení citlivých dokumentů na stole nebo zamykání do šuplíku. Přístupová práva k dokumentům pro konkrétní uživatele nebo skupiny. Editovat nebo jen zobrazit, odsouhlasit, podílet se na tvorbě nebo sdílet dokument i mimo firmu. Možnosti nastavení oprávnění v různých krocích procesu. Notifikace aby nikomu nic neuteklo. 

Chcete vědět více?

Nechte nám na sebe kontakt a my vám zavoláme.