Automatizujte práci
s účetními doklady
a smlouvami

INTELIGENTNÍ KANCELÁŘ

 

Digitalizace zakázek a projektů

 

Optimalizujte ve své firmě proces plánování, řízení a doručování projektů. Díky automatizovaným funkcím si zajistíte, že veškeré obchodní procesy poběží efektivně a bez chyb. Chcete vědět víc? Rádi vám poradíme, stačí vyplnit formulář níže.


 
Vše na jednom místě
Rychle a jednoduše odbavíte nabídky či výběrová řízení, přičemž vše budete mít po ruce a připravené ke sdílení uvnitř i mimo firmu.
Přehledné vyřízení zakázky
Veškeré dokumenty spjaté s konkrétní zakázkou jsou navzájem propojené.
Zákaznická dokumentace
Maximálně přehledná evidence veškerých záznamů o zákazníkovi.



Digitalizace účetních dokladů a smluv

 

Díky digitalizaci budete mít přehled o všech svých dokumentech, včetně jednodušší evidence a rychlejšího vyhledávání. Efektivně a bez chyb! Chcete vědět víc? Rádi vám poradíme, stačí vyplnit formulář níže.


 
Efektivní správa účetních dokladů
Zautomatizujte archivaci veškerých účetních dokladů a zvyšte také jejich zabezpečení.
Automatizace má zelenou
Zrychlete rutinní kroky – vy nastavíte, kdo bude mít k dokumentům přístup a možnost je schválit. O další kroky se postará systém.
Rychlé a včasné proplácení
Vyhněte se pokutám za promeškané datum splatnosti způsobené ztrátou dokumentů nebo jejich pozdním schválením.



Důvěryhodná archivace

 

Ušetřete náklady za prostor či energii vynaloženou na správu fyzického archivu.
To vše v souladu s platnou legislativou! Chcete vědět víc? Rádi vám poradíme, stačí vyplnit formulář níže.


 
Snadné vyhledávání dokumentů
Vyhledávejte firemní dokumenty podle vámi zvolených parametrů.
V souladu s legislativou
Česká legislativa dnes už umožňuje evidovat firemní dokumenty i jen v elektronické podobě.
Bezpečnost na prvním místě
Citlivé dokumenty už nikdy nezapomenete na stole. Nastavte si přístupová práva dle svých požadavků i různé druhy oprávnění.

Rádi pomůžeme s digitální transformací i vaší firmy. Dejte nám o sobě vědět!