Sdílet
Dozvíte se vše potřebné k tomu, aby firma mohla začít podepisovat dokumenty elektronicky – bez papíru.
Na tomto webináři si povíme, co potřebuje firma udělat pro to, aby zavedla elektronické podepisování a jaké oddělení ve firmě je třeba do tohoto procesu zapojit. Dozvíte se také to, jak dlouho trvají jednotlivé fáze zavedení elektronického podpisu, nebo jak je to s právním pohledem na problematiku. O svých zkušenostech s inovacemi v této oblasti se s námi podělí i host Marek Svatoš z TV Nova, ve které už stejně tak jako ve stovkách dalších firem v Česku i na Slovensku podepisují dokumenty elektronicky.
Webinář v kostce:
Těší se na vás Pavol Katrenčík, Jitka Blanářová a host Marek Svatoš z TV Nova.
Budeme se bavit o tom, jak můžete začít podepisovat digitálně a co k tomu potřebujete.
Vysíláme už 20. 5. 2021 od 10:00.
Webinář potrvá 40 min.
Bude i prostor pro dotazy.
Produktový manažer pro oblast Digital Workplace v Konica Minolta
Pavol Katrenčík
Našim klientům pomáhá především v oblasti elektronického podepisování, docházky a uchovávání dokumentů v elektronické podobě.
Firemní právník v Konica Minolta
Jitka Blanářová
Jitka poskytuje právní rady a zpracovává stanoviska pro management a zaměstnance ve společnosti Konica Minolta, zejména v oblasti obchodu a HR. Má na starosti compliance, tvorbu a revizi smluv a jiných právních dokumentů.
Business Systems Manager v TV Nova
Host Marek Svatoš
Marek je zodpovědný za nasazení, implementaci a správný chod softwarových projektů, které pomáhají inovovat a zlepšovat procesy v TV Nova.
Úvod a představení
Jaké dokumenty je možné podepisovat elektronicky z právního hlediska?
Živá ukázka elektronického podpisu
Best practices od TV Nova
Možnosti elektronických podpisů a integrace s jinými systémy
Co je třeba udělat, abyste mohli podepisovat digitálně?
Diskuse a závěr
Registrace na webinář Elektronický podpis