Bezpapírová kancelář

Sdílet

Digitalizace - kde začít a jak na ni?

Trápí vás papírové archivy? Chcete zrychlit schvalovací a podepisovací kolečka? Řekneme vám, kde začít a jak na to.


Konica Minolta nasazuje softwarová řešení pro oblast digitalizace téměř dvě dekády. Za tuto dobu jsme zjistili, co firmy nejvíce pálí a našli cestu, jak přicházet s řešeními, která pokrývají jejich potřeby. Představíme vám nástroje pro snadnou evidenci smluv a jejich podepisování, automatizované zpracování faktur i jejich schvalování a obecně elektronickou archivaci dokumentů. Zkrátka zjistíte, jak s našimi SMART balíčky budovat a zdokonalovat bezpapírovou inteligentní kancelář. 
 

Webinář v kostce: 

  • Těší se na vás Lukáš a Petr.  

  • Budeme se bavit o Chytrých balíčcích pro digitalizaci dokumentů a procesů.  

  • Vysíláme už 6. 5. 2021 od 10:00.  

  • Webinář potrvá 40 min.  

  • Bude i prostor pro dotazy. 



Přednášející

Přednášející
open image in modal
quotation marks

Produktový manažer pro oblast Digital Workplace

Lukáš Král

Mezi témata, kterým se věnuji, patří digitalizace a inteligentní správa podnikového obsahu. Primárně se tedy jedná o firemní data a dokumenty. Zákazníkovi přináší inteligentní správa dokumentů vyšší efektivitu, zrychlování procesů, snižování nákladů a v neposlední řadě spokojené zaměstnance, jakožto koncové uživatele těchto moderních nástrojů.

Petr Atanasčev open image in modal
quotation marks

Head of Product Management

Petr Atanasčev

Má na starosti tým produktového managementu v CZ a SK. Dřív působil na pozici konzultanta a navrhoval řešení pro zákazníky. Nyní tyto zkušenosti sdílí s kolegy a sleduje trendy v oblasti digitální transformace.

Program

Program
06.
kvě 2021

Úvod a představení

Koncept digitalizačních SMART balíčků

Představení jednotlivých balíčků

Dotazy

Závěr

Registrace na webinář Bezpapírová kancelář