Sdílet
Trápí vás papírové archivy? Chcete zrychlit schvalovací a podepisovací kolečka? Řekneme vám, kde začít a jak na to.
Konica Minolta nasazuje softwarová řešení pro oblast digitalizace téměř dvě dekády. Za tuto dobu jsme zjistili, co firmy nejvíce pálí a našli cestu, jak přicházet s řešeními, která pokrývají jejich potřeby. Představíme vám nástroje pro snadnou evidenci smluv a jejich podepisování, automatizované zpracování faktur i jejich schvalování a obecně elektronickou archivaci dokumentů. Zkrátka zjistíte, jak s našimi SMART balíčky budovat a zdokonalovat bezpapírovou inteligentní kancelář.
Webinář v kostce:
Těší se na vás Lukáš a Petr.
Budeme se bavit o Chytrých balíčcích pro digitalizaci dokumentů a procesů.
Vysíláme už 6. 5. 2021 od 10:00.
Webinář potrvá 40 min.
Bude i prostor pro dotazy.
Produktový manažer pro oblast Digital Workplace
Lukáš Král
Mezi témata, kterým se věnuji, patří digitalizace a inteligentní správa podnikového obsahu. Primárně se tedy jedná o firemní data a dokumenty. Zákazníkovi přináší inteligentní správa dokumentů vyšší efektivitu, zrychlování procesů, snižování nákladů a v neposlední řadě spokojené zaměstnance, jakožto koncové uživatele těchto moderních nástrojů.
Head of Product Management
Petr Atanasčev
Má na starosti tým produktového managementu v CZ a SK. Dřív působil na pozici konzultanta a navrhoval řešení pro zákazníky. Nyní tyto zkušenosti sdílí s kolegy a sleduje trendy v oblasti digitální transformace.
Úvod a představení
Koncept digitalizačních SMART balíčků
Představení jednotlivých balíčků
Dotazy
Závěr
Registrace na webinář Bezpapírová kancelář