Digitální docházkový systém – evidence a propojení se mzdovým systémem
Evidence a přehled docházky jednoduše, na jednom místě a bez zbytečných vstupních investic.
Pokud ještě nemáte ve firmě zavedený docházkový systém, pravděpodobně evidujete docházku zaměstnanců do excel tabulek, případně na papír, a vaše mzdové oddělení musí všechny údaje ručně přepisovat do mzdových systémů.
Na webináři vám představíme možnosti automatizace docházky, která zjednodušuje a zrychluje práci mzdového oddělení, vedoucích manažerů a v neposlední řadě přináší přehledné řešení pro její uživatele – zaměstnance.
ŘEKNEME SI:
-
Co by měl správný docházkový systém obsahovat
-
Jak správně nastavit docházkový systém
-
Jak evidovat docházku na dálku v případě práce z home office
-
Propojení docházky se mzdovými a dalšími firemními systémy
-
Příklady z praxe
WEBINÁŘ V KOSTCE:
-
Těší se na vás Pavol Katrenčík.
-
Budeme se bavit o tom, jak automatizovat evidenci docházky s propojením na mzdové systémy
-
Vysíláme už ve čtvrtek 18.3.2021 od 10:00 hod.
-
Webinář zdarma potrvá zhruba 20 min + prostor pro dotazy