Digitální docházkový systém

Digitální docházkový systém – evidence a propojení se mzdovým systémem

Evidence a přehled docházky jednoduše, na jednom místě a bez zbytečných vstupních investic.


Pokud ještě nemáte ve firmě zavedený docházkový systém, pravděpodobně evidujete docházku zaměstnanců do excel tabulek, případně na papír, a vaše mzdové oddělení musí všechny údaje ručně přepisovat do mzdových systémů. 

 

Na webináři vám představíme možnosti automatizace docházky, která zjednodušuje a zrychluje práci mzdového oddělení, vedoucích manažerů a v neposlední řadě přináší přehledné řešení pro její uživatele – zaměstnance.  

 

ŘEKNEME SI
 

  • Co by měl správný docházkový systém obsahovat 

  • Jak správně nastavit docházkový systém 

  • Jak evidovat docházku na dálku v případě práce z home office 

  • Propojení docházky se mzdovými a dalšími firemními systémy 

  • Příklady z praxe 

 

WEBINÁŘ V KOSTCE:
 

  • Těší se na vás Pavol Katrenčík.  

  • Budeme se bavit o tom, jak automatizovat evidenci docházky s propojením na mzdové systémy 

  • Vysíláme už ve čtvrtek 18.3.2021 od 10:00 hod.  

  • Webinář zdarma potrvá zhruba 20 min + prostor pro dotazy 



Přednášející

Přednášející
open image in modal
quotation marks

Produktový manažér pro oblast Digital Workplace

Pavol Katrenčík

Oblastí, ve které pomáhám našim klientům, je mimo jiné rozvoj docházkových systémů. Stovkám firem a institucí v Česku i na Slovensku tak díky zautomatizování procesů souvisejících s docházkou a mzdami šetříme čas a náklady. Zjednodušujeme a zrychlujeme práci vedoucích oddělení a mzdových účtáren, kteří řeší docházky svých zaměstnanců nebo připravují mzdy.

Program

Program
18.
bře 2021

Úvod a představení

O kolik přichází firma, když nemá správně nastavený docházkový systém

Jaké jsou typické problémy, které řeší naši klienti v souvislosti s docházkou a jaké je jejich řešení

Home office a docházka + příklady z praxe

Závěr a dotazy

Registrace na webinář Digitální docházkový systém