Sdílet
Evidence a přehled docházky jednoduše, na jednom místě a bez zbytečných vstupních investic.
Pokud ještě nemáte ve firmě zavedený docházkový systém, pravděpodobně evidujete docházku zaměstnanců do excel tabulek, případně na papír, a vaše mzdové oddělení musí všechny údaje ručně přepisovat do mzdových systémů.
Na webináři vám představíme možnosti automatizace docházky, která zjednodušuje a zrychluje práci mzdového oddělení, vedoucích manažerů a v neposlední řadě přináší přehledné řešení pro její uživatele – zaměstnance.
ŘEKNEME SI:
Co by měl správný docházkový systém obsahovat
Jak správně nastavit docházkový systém
Jak evidovat docházku na dálku v případě práce z home office
Propojení docházky se mzdovými a dalšími firemními systémy
Příklady z praxe
WEBINÁŘ V KOSTCE:
Těší se na vás Pavol Katrenčík.
Budeme se bavit o tom, jak automatizovat evidenci docházky s propojením na mzdové systémy
Vysíláme už ve čtvrtek 18.3.2021 od 10:00 hod.
Webinář zdarma potrvá zhruba 20 min + prostor pro dotazy
Produktový manažér pro oblast Digital Workplace
Pavol Katrenčík
Oblastí, ve které pomáhám našim klientům, je mimo jiné rozvoj docházkových systémů. Stovkám firem a institucí v Česku i na Slovensku tak díky zautomatizování procesů souvisejících s docházkou a mzdami šetříme čas a náklady. Zjednodušujeme a zrychlujeme práci vedoucích oddělení a mzdových účtáren, kteří řeší docházky svých zaměstnanců nebo připravují mzdy.
Úvod a představení
O kolik přichází firma, když nemá správně nastavený docházkový systém
Jaké jsou typické problémy, které řeší naši klienti v souvislosti s docházkou a jaké je jejich řešení
Home office a docházka + příklady z praxe
Závěr a dotazy
Registrace na webinář Digitální docházkový systém