KDE
On-line odkudkoli

Automatizace
a digitalizace firemních dokumentů

Jak na automatizaci zpracování a digitalizaci firemních dokumentů

Povíme si, jak automatizovat zpracování firemních dokumentů a jak využít umělou inteligenci k tomu, aby vám usnadnila a urychlila práci. Protože míň administrativy = víc času na produktivnější činnosti.


V každé větší firmě projdou měsíčné rukama zaměstnanců desítky až tisíce dokumentů, v tištené, psané nebo elektronické podobě. Dokumenty je potřeba někam zařadit, přepsat, zkopírovat, doplnit, archivovat a následně vyhledat.


Zda jde o zpracování faktur, formuláře k evidenci nových zaměstnanců, nebo přepis účtenek a dalších typů dokumentů, jedná se o mravenčí a častokrát zdlouhavé administrativní práce, které je možné v dnešní digitální době dělat i efektivněji.


Pokud je vaší prací dennodenní zpracování dokumentů a jejich evidence, nebo zajištujete pro firmu nové aplikace pro efektivnější práci zaměstnanců, tenhle webinář je právě pro vás.



Webinář v kostce:


  • Těší se na vás Petr Atanasčev a Lukáš Král.
  • Budeme se bavit o automatizaci zpracováni a digitalizaci firemních dokumentů a příkladech z praxe.
  • Vysíláme již 12.11.2020 od 10:00.
  • Webinář potrvá 45 min.


Digitalizace a vytěžování - produktová stránka

Program

Program

Jak na automatizaci zpracování a digitalizaci firemních dokumentů

Jak na automatizaci zpracování a digitalizaci firemních dokumentů

Registrace na webinář

Jak na automatizaci zpracování a digitalizaci firemních dokumentů

Mám zájem o novinky z Konica Minolta prostřednictvím:

Výše uvedené osobní údaje budou zpracovány výlučně za účelem vyřízení dotazu/poptávky/registrace na seminář. Plné znění našich Zásad naleznete v dokumentu Ochrana osobních údajů. Údaje z formuláře budou následně po vyřízení smazány. Nebudou předány třetí straně ani do třetí země.

Textová pole s * jsou povinná!

Note - your current cookie settings will exclude you from receiving promotional updates via email! To allow those updates, update your cookie settings