Projdeme spolu praktické zkušenosti našich zákazníků, jako je Tescan nebo Konica Minolta Customer Support. Zjistíme, co je vedlo k implementaci aplikace AIRe Link. Ukážeme si, co AIRe Link všechno umí a jak nejlépe začít.
Webinář se koná ve čtvrtek 10.11. v 10:00.
Aplikace pro vizuální podporu servisních týmů AIRe Link umožní reagovat na dálku, rychleji a kvalifikovaněji. Poskytuje okamžité vizuální propojení mezi servisní podporou a zákazníkem nebo technikem v poli. Stačí k tomu mobilní telefon. Nebo, ještě lépe, brýle pro rozšířenou realitu.
Pomůže vám:
- Snížit náklady na výjezdy
- Zkrátit dobu řešení servisních incidentů
- Ušetřit čas vašich zkušených techniků
K funkčním výhodám AIReLink patří:
- bezpečné spojení
- grafické navádění v obrazu
- zákazník nemusí nic instalovat
- záznam hovoru pro pozdější potřebu
Webinář nepřesáhne hodinu, včetně času pro dotazy. A co uvidíte?